Söndag

Det blev en mysig kväll med hög musik, glass och en hel del prat med fina tjejer. Efteråt for jag och Moa hem till mig och somnade därefter. Nu är jag påväg till flygplatsen med Julia och Tyler för att säga hejdå till bästa Tyler.

Lördag

Picknik på havsbadet med Julia och Tyler får beskriva min dag. Nu far jag till Isabelle med Moa och Jessica. Mys!!

Dröm

Torsdag

Skoldagen var bra, vi slapp i princip våran sista lektion så jag for hem vid halv 3. Nu sitter jag och lyssnar på en massa ny musik, sen ska jag försöka göra en svenskauppgift. Fredag imorgon!!

Tisdag

Idag började jag klockan 12, så jag kände mig faktiskt utvilad när jag kom till skolan, vilket var otroligt skönt. Har hursomhelst haft en bra dag med bra vänner!

weheartit

Weekend

Efter ännu en bra dag lägger jag mig nu i sängen och sover. Slutade vid 1-tiden idag och åkte sen hem med en buss tillsammans med mica. Tillbringade även kvällen med henne och hade som alltid så himla kul. Nattish

21 augusti

Efter ett bra sommarlov är även jag nu tillbaka i skolan. Första dagen i en helt ny skola, en helt ny klass och nya lärare kändes bra trots ångesten jag hade innan. Jag tror och hoppas jag kommer trivas med den här linjen! Nattiii

Igår

Igår sjöng jag på ett bröllop i Öjeby kyrka, sen vid 7 tiden for jag, tjejerna, Johan och Elias till lijdalive ett tag och lyssnade på alla som sjöng. Efteråt for jag, Jessica, Sofie och Isabelle till nodo där vi bara satt och pratade och hade en supermysig lördagkväll.

Frukost

Keso, avokado och citronpeppar. Sååå gott

2 dagar

Nu är jag hemma efter 2 otroligt mysiga dagar i småträsk. Vi har kört både båt och bil, paniksprungit bort från äckliga trollsländor, cyklat 6 mil på världens oskönaste cyklar, tagit ett dopp i den kalla sjön och därefter bastat, suttit på ett tak mitt i natten och kollat på stjärnorna och bara haft det så himla bra tillsammans. Detta behövde jag.

Tisdag

Sitter nyduschad i min säng och lyssnar på ed sheerans live låtar från hans besök i Sverige i maj. Har rysningar i hela kroppen ååååh varför var jag inte där...
Imorgon far jag och Moa till hennes stuga till fredag - kommer bli underbart.

Night

Efter en springtur i dimman kryper jag nu ner under täcket framför en film och tillbringar resten av kvällen här.

Lördag

Inatt tältade jag och Moa somsagt nere vid vattnet. Det blev en hel del prat och en hel del skratt. Nattbad. Solnedgång. Soluppgång. Läskiga ljud. Men framför allt ingen sömn förrens där vid halv 7 där vi båda somnade till litegrann.

Nolia

Följde med Mica och Hanna till Nolia idag. Vi gick runt litegrann, fotade i fotoautomaten och gick sen på stan litegrann.
Ikväll ska jag och Moa tälta nere vid vattnet. Det blir himla mysigt faktiskt.

Idag

Idag for jag och Mica till havs där pihl, Linus och Viktor också var. Vi spelade volleyboll, badade och hade det helbra. På kvällen gjorde jag och Mica en photoshoot som blev annorlunda men väldigt cool haha.

Senaste

Har varit med bra personer, varit på en strand, sett match och sprungit på älskade valls. Får se vad som händer idag hihi

Spontanmys

Vid 12-tiden bestämde jag och finaste mica oss för att köra till liden och äta kvällsmat på bryggan i värmen. Så himla mysigt att bara få sitta där vid vattnet och prata om allt möjligt samtidigt som mörkret försvann. Godnatt!

4 augusti

Hade en supermysig kväll med Moa igår. Flera timmars prat och skratt i hammocken och ett nattbad innan vi skulle sova.
Idag for vi till stranden trots blåsten och var där nån timme. Första gången i sommar vi är på en strand tillsammans, så det var kul :)))

Igår

Igår firade jag min fina mormor som fyller 70 år idag. God mat och fin släkt - supermysig kväll.
Min kväll tillbringar jag med min fina vän. Planerna är nattbad och mys i våran nya hammock. Perfekt

Första Augusti. Blir deprimerad bara att tänka tanken. Sommaren är snart slut och jag känner mest att jag missat den. Jag ska verklige njuta de sista veckorna nu. Nu sitter jag och väntar på Moa som kör moped i ovädret endast för en myskväll med mig. Vilken sötplutt hon är